2014. április 27., vasárnap

Megint leszerepeltünk

Ugy hozta a sors, hogy el kellett mennem a konzulatusra utlevelet csinaltatni. Ki is posztoltam face-re, es paran megkerdeztek, hogy nekem minek kell utlevel, Nemetorszag az EU-ban van. Eleinte gondolkoztam, hogy megköszönjem-e, hogy ilyen hülyenek neznek, hogy kiadok az utlevelert 86 eurot, amikor nincs ra szüksegem. De vegül nem tettem. Ugyanis a szemelyim lassan lejar, jogsim nincs, utlevelem nincs es kellett amivel igazolhatom magam. Szerintem tök egyertelmü. Nem is erröl akarok irni.
Kaptam e-mailt, hogy kesz az utlevelem, atvehetem. Meglepödtem totalisan, mert azt mondtak 3-4 het mire elkeszül, es 1 het mulva mar jött is a mail. Masnap mentem be atvenni. Tele volt a hely. Huztam sorszamot, de nem müködött a kijelzö tabla, amin lehetett volna latni, hogy melyik sorszam következik. A srac volt az ügyintezö, aki a mailt küldte. Onnan tudom, hogy rakerestem face-en. :P Hallom a mellettem ülötöl, hogy a srac milyen paraszt meg bunko meg nem erti a dolgat meg minden rossz. Csak szidta a sracot. Ö kijött parszor hogy megcsinalja a kijelzöt, de nem sikerült eletet lehellnie bele. A "szervizelesehez" fel kellett allnia az egyik szekre, amihez megkerte az ott ülöt, hogy legyen szives felallni, hogy elerje a panelt. A mellettem ülö megint jött a szapulassal. Aztan meg a kritizalassal, hogy felallt cipövel a szekre es le sem törölte utana. Ez mondjuk a mellettem ülö apja volt. Aztan egy olyan ügyintezöhöz került a nö, aki szidta az ügyintezö sracot, akit ismert. Es szerintem ez volt a nö baja, hogy a sracot nem ismerte es nem tett neki szivesseget.
Aztan bejött egy nemet nö kisse feldultan. Megkerdezte, hogy beszel-e ott valaki nemetül. Senki nem valaszolt, vegül a szitkozodo apja kerdezte meg a nötöl, hogy mit akar. De igy, konkretan ezt, hogy: was wollen Sie? Teljes mertekben udvariatlan. Emlekszem, hogy amikor kijöttem en is magyarul beszeltem nemetül. Ezt ugy kell erteni, hogy amit magyarul mondtam volna, azt forditottam le fejben tükörforditassal nemetre. Ami total falsch. Bar nalam eleg gyorsan szokott menni, hogy azon a nyelven gondolkodjak, amit sokat hallok. Pl. most hogy itthon vagyok, eleg sok sorozatot nezek. Es mindet angolul es eszre szoktam venni magamon, hogy angolul gondolkodok. 2012 februarjaban jöttem ki, ha jol emlekszem, akkor 1 honap utan mar nemetül gondolkodtam. De mar nemetül is almodok. Ami durva, hogy ha pl. visszagondolok unokaöcsemre, akkor a kepzeletemben sokszor ö is nemetül beszel. :)
Nade, elkanyarodtam. A legyeg, hogy a pasas rohadt udvariatlan volt. Szoval a nemet nö egy auto tulajat kereste, mert az ugy parkolt, hogy a nö nem tudott kiallni a garazsbol. Persze nalunk volt a tettes............ Kiment a nö a pasival, a többiek meg elkezdtek mondani, hogy milyen udvariatlan volt a nö. A nö?????????? En is rohadt ideges lennek, ha az utcat kene jarnom a kocsi tulajat keresni, hogy el tudjak indulni valahova. En teljes mertekben megertem a nöt. Aztan meg az az ügyintezö nö is mondta, hogy udvariatlan volt, aki a szitkozodo növel foglalkozott.
Aztan a szitkozodo befejezte az ügye intezeset az ablaknal, de meg varnia kellett valamire es visszaült mellem. Akkor megint jött a köcsögözes, meg hogy ö inkabb lesz nemet allampolgar, mert hogy az a ügyintezö srac milyen köcsög, tipikus magyar. Mar bocs, de ö mi a fene, ha nem magyar?????
Ilyenkor szoktam azon elgondolkozni, hogy vagy en vagyok a hülye, vagy mindenki mas rajtam kivül, de itt valami nagyon nem oke.
En közben egy ismerössel email-eztem es neki is irtam, hogy kiakaszt ez a r**i itt mellettem.
En elhiszem, hogy nem örült neki, hogy olyan sokaig kellett ott varnia, de mindenki mas csomot vart. Es miert? Mert 4 ablak közül csak a srac ablaka volt nyitva, meg egyszer kinyitott az a nö is, akihez a mocskos szaju ment. Egyedül az a szerencsetlen srac fogadta az ügyfeleket. En is 2 orat vartam arra a masfel percre, amig odaadta a srac az utlevelemet es alairtam.

Es ebböl kifolyolag vagy folytatolagosan jön a következö posztom. :)

Mit gondoltok erröl a sziturol?





Jo szelet es esemenymentes szolgalatot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése